drömmen som aldrig blev sann

jag drömde mycket mardrömmar i natt, eller snarare nu på morgonen. jag drömmer mest hemskheter på morgonen. kanske är det för att C har åkt till jobbet och jag är ensam. men kissarna är ändå det bästa sovsällskapet. no offence.

det första jag drömde var jatt vi var på en flygplats, jag och min familj. där var det en tjock, galen kines med glasögon som orsakade kaos genom att skratta galet, jaga barn och spränga sönder grejer. alla flydde i panik. end of story typ.

den andra drömmen handlade om hittekatterna. jag hade hittat en surogatfamilj till dom och åkte dit för att lämna över ungarna. han som skulle ta hand om ungarna var narkoman. sen mitt i allt hade C bestämt att vi skulle lämna våra katter också. så blev inte fallet, jag letade rätt på dom och tog med dom ner igen. när jag skulle sätta på dom selarna igen var dom typ gjorda av tejp så det gick jävligt dåligt. men då ringde det så jag vaknade.

anledningen till att jag drömde som jag gjorde har jag lite förklaring till.
  1. idag åker min morbror med fru och barn tillbaka till Kambodja därav asiaten och flygplatsen + familj
  2. jag såg en heroinist igår därav narkomanen som skulle ta hand om kissarna

nu ska jag till stan för mn dator har kommit! tack klåpar-apple!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0