from the morning

med Nick Drake. awsum.


lite om bloggvärlden.
  • Engla har fått barn nu. en dotter som ska heta Jolie. lite dramatisk förlossning men lyckligt slut.
  • Legally blonde elle studentska på vift börjar bli trist. överväger att sluta läsa. hon skrev ett inlägg för någon månad sen om att en bra blogg ska man inte skriva i om man verkligen inte har något att skriva om. okej, sure, men man måste ju uppdatera lite grann iaf? hennes är rätt död nu och har varit under hela sommaren. kanske det beror på att hon flyttade till metro eller så ids hon bara inte. dåligt, dåligt!
  • Alex schulman hade gjort en intervju med sin bror calle idag baserad på läsarnas frågor. mycket rolig, Calle verkar sweet. hänger mycket med sina(forna) läsare. börja blogga igen, Calle!

resten hande inte så mycket som var värt att kommentera, inte dåligt, nej nej!
ni duger så bra som ni är. men jag får för lite kommentarer. jag vet att ni läser. skriver jag för dåligt? kommentera. hey, I'm talking to you!


Pusshej.(ingen bild än, kanske sen)

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

fler bilder och lite mer stories om vad du hittar på..:)

2007-08-17 @ 11:52:59
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Emma

För varje kommentar finns det är det tio som håller med, men inte skriver. Ungefär så får man nog tänka.

2007-08-17 @ 17:11:17
Postat av: maua

ja, bra förslag där fröken :) men jag måste hitta mig en bättre digitalkamera först, men jag ska tänka på det!
hehe, jo det där var mest en liten pik till mina kompisar IRL här i luleå för att dom kan börja meningar med "jag läste på din blogg..." och jag vet inget. då är det roligare om dom kladdar bara för att visa att dom är här.

2007-08-17 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0