homoaktiviteter

I morgon 9.30 är det dags för det som jag väntat på i flera veckor.
skolstart.
första dagen.
bästa dagen.
värsta dagen.

jag har valt kläder, fixat naglarna och har satt upp håret så att det ska vara lite lockigt i morgon. Jag är så himla nervös. tänk om dom inte gillar mig? tänk om inte jag gillar dom? tänk om ingen vill prata med mig? tänk om dom upptäcker att jag inte alls är trevlig, rolig, smart och intressant?
min taktik är enkel, nu när jag fått chansen att börja på en ny kula finns det bara ett alternativ.
jag ska vara aldeles underbara mig själv. plocka fram de bästa sidorna. det håller ju inte annars, man kan ju inte spela teater för människor man verkligen vill satsa på.


hör ni det, framtida klasskompisar? jag älskar er redan och längtar efter att få träffa er allihopa.
så känns det. från oss alla till er alla.


vi hade ju personalfest i lördags. än så länge har jag inga bilder men jag ska sno från min kollega, så lugn bara lugn. kan berätta att det hände rätt mycket kul. Chefen hånglade med en av våra anställda, att båda är män kanske bör tilläggas. och det var inte frivilligt från den anställdes sida, hehe. andra chefen ska också ha hånglat. fast med en tjej. inga homoaktiviteter där. kul var det!

jag lär väl raportera så snart jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har Tomas hånglat med? ^^ //Suma

2007-09-02 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0