jag - en lögn?

förlåt, jag ville inte göra det, jag skäms redan för inlägget nedanför. hur kunde jag?  därför lägger jag upp en vacker bild från när vi var i kukkolaforsen(typ haparanda).
image62

how beautiful. chrille fick jobba över idag. för en timme sen var han 10 mil bort härifrån, stackarn. första arb.veckan och dom kör slut på honom. tur att det är helg i alla fall. I morgon är det ju personalfest för tusan. vi behövde inte ens ta med oss dricka, det är lite oroväckande. dom brukar alltid köpa typ några plattor öl och några plattor... päroncider? eeeew. men det går ner, det gör det.


jag måste skärpa mig med bloggen. jag skriver ogenomtänkt och dåligt. 
nästa inlägg måste vara bättre än det här. det måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0