kan inte vänta

på torsdag

kommer min dator
ska jag till tandläkaren
ska vi äta hotellfrukost


Jag gillar verkligen inte att jobba natt. Nej, det är inte soft! jag lovar. Som tur är har jag sagt upp mig och har endast 8 arb.dagar kvar. på min nattjänst alltså, jag blir ju kvar på några extrapass för att dryga ut studielånet. blah. lån.
gud så trist. det är väl inte alls intressant?

men om bara ca. 2 ynka veckor börjar jag skolan och gud så jag längtar. som ett barn efter tomten på julafton. som en katt efter klickandet av konservburken som öppnas. på tal om katt så var jag och husse(C) ute på en liten promenad med stora katten. han är så himla tung nu så vi tänkte försöka motionera honom lite extra och det går så himla bra! han kutar på vart vi än går och stannar i princip aldrig. nästan som att gå med en liten hund. på slutet blir han dock så trött att han börjar flåsa(med hela kroppen, tungan ute och vidöppen mun=som en hund) och lägger sig ner. men då bär matte hem honom igen.
lilla katten gillar inte att vara ute så mycket längre sen den ofrivilliga rymningen för 2-3 veckor sen så hon får oftast stanna hemma om vi ska vara ute längre.


en sak som är så gött är att många av mina kompisar börjar äntligen få jobb!
nu slipper man alltid tänka på att man måste göra saker som är gratis (och så slipper man allt gnäll också, heh).
Sophia kanske har jobb på gina tricot och madde ska få fortsatt på kioskbaren. hon är så söt, madde.
ni skulle se henne.


börjar ni ledsna på alla lolcats jag lägger upp? funderar på att sluta med det men jag vet inte... här kommer en iaf!

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0