MacBook-lover

min dator har kommit och den är helt otrolig! den har inbyggd kamera, bluetooth och är så jävla smart.
ligger här i sängen med C sovandes brevid och katten spinner i skenet av datorn.
image55
mobilbild, därför den är så grynig

jag har hunnit göra rätt mycket senaste veckan...
varit på scandic hotell och ätit frukost, badat på äventyrsbadet i boden, lekt med mina småkusiner (3, 15 och 20 år).
mycket trevligt. jag vill förresten passa på att tacka ett gäng folk, det är på tiden:
  • kusin-joel - för att du ALLTID ställer upp
  • kusin-Nathalie - för att vi haft så trevligt du och jag
  • svåger-mattias - för att du är så hjälpsam och som den bror jag aldrig haft
  • mamma och pappa - för att ni är och har alltid varit bra föräldrar
  • C min äskade man - för att du bryr dig
  • Syrran - bara för att du är du, det starkaste bandet jag har
  • Sophia - för att vi är på samma våglängd
  • alla chrilles vänner - för att ni står ut med mig
  • evelina - för att du fortfarande är samma fina tjej
  • Raur och lillafröken - för att ni skriver så bra och ofta
  • Sarah - för att vi behöver inte prata varje dag, vi är vänner ändå
  • Mig själv - för att jag är jag

punkt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Eller:
K thx bai!

2007-08-15 @ 15:34:45
Postat av: maua

pleez dont bother me.
looking at pr0n, k tnx bai.

2007-08-16 @ 14:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0