monopol

Planerar att börja titta på gilmore girls. har "fixat" första säsongen. är gilmore girls töntigt?

jag har svårt att fokusera. vill bara skriva om min dator och hur bra den är men någon måtta får det vara. tygla dig, kvinna! det är ju bara tisdag. eller onsdag.
det känns som jag står mitt i mellan två liv. ena jobbar jag natt på shell och är ledig varannan vecka och andra är jag en lycklig student. men just nu är det ju varken eller så livet känns jävligt tomt just nu även om jag vet att det blir bättre snart. det blir inte bättre av att C är asdeppig, stackarn.

ge mig en övergång, låt mig passera GÅ.

image57

Kommentarer
Postat av: evel

nej gilmore girls ær inte tøntigt..
men jag måste ændå få tipsa om några serier.
Veronica Mars, som ær tøntigt, men otroligt beroendeframkallande.
Nip/Tuck, om två killar som ær plastikkirurger.
Brothers & Sisters, den går hær i Norge och ær rætt okej, lagom med intriger och spænning och helt klart en serie man fastnar i.
Och sen några andra som du sækert redan hørt talas om/sett; Greys anatomy, Heroes, Love my way, Mitt liv som død (vet inte vad den heter på engelska).
Haha, ja.. bara så att du vet då :)

2007-08-16 @ 13:52:54
URL: http://evafullofgrace.blogspot.com
Postat av: maua

haha, ja veronica mars går ju här i sverige, ser det när jag kommer ihåg, men det är ju värt att "fixa".
nip/tuck har jag hört om, sjukhusserier är ju alltid värt.
brothers & sisters går i svrige också med calista flockheart va?
Greys anatomy är jag inne i, heroes har jag funderat på.
dom andra två ska helt klart kollas upp!
tack så jättemycket! :)

2007-08-16 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0