student-svammel

OMG!WTF!
mitt liv har gått från rätt så tråkigt till extremt händelserikt på tre dagar. det är ju nolleperiod just nu och vi gör en hel del massa svammel och super om svin. egentligen är jag kanske inte jääteroad av allt "spex" men det är ju askul att träffa nya människor. föreläsningarna har också varit jättebra hittills. allt är toppen.

min bästa upptäkt är en helt underbar människa från kiruna. Elina heter hon. helt och hållet askön och det klickade totalt. hon läser till sjuksköterska så vi är ju ändå innom samma sektion(?).

dom utbildningarna jag har mest kontakt med under nolleP är sjukgymnaster, arbetsterapeuter, sjuksköterskor och så klart hälsovägledare. jag är så himla peppad på at plugga så jag skulle vilja läsa allt bara för att det verkar så intressant.

lite bilder...


image72
ÖPH

image73
klasskompisar

image74
på uppdrag för ÖPH


Kommentarer
Postat av: Emma

Nästa år kanske du har overall :)

2007-08-26 @ 15:19:47
Postat av: maua

om så är fallet, skjut mig :)

2007-08-27 @ 08:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0