Året som gått...

stal det här lilla formuläret från en annan blogg, hoppas det är ok.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började plugga på universitet

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, det är bara trams.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, det kan man säga.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, jag hade tur.

5. Vilka länder besökte du?
inga faktiskt. höll mig i sverige.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
mer miljöombyte, och tågluff till sommarn.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
inga speciella datum, snarare epoker.

8. Vad var din största framgång 2007?
Studierna och insikten ang. mitt liv och hur jag vill att det ska se ut.

9. Största misstaget?
att jag la ner så mycket energi på att vara besiken och arg på min arbetsgivare. det gör jag fortfarande.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ramlade med cykeln i våras, det minns nog sophia ;)

11. Bästa köpet?
det var du, min kära dator.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
datorn... eller kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
att jag kom in på första antagningen trots att det var hård konkurens.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Amy winehouse - me and mr. jones, maskinen - alla som inte dansar

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
rest kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
varit mindre besviken.

18. Blev du kär i år?
jag blir kär hela tiden.

19. Favoritprogram på TV?
desperate housewives och my name is earl

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja, verkligen. två st. som faktiskt är dom enda jag känner riktigt mycket avsky mot.

21. Bästa boken du läste i år?
Människokroppen - anatomi och fysiologi

22. Största musikaliska upptäckten?
Amy Wino

23. Något du önskade dig och fick?
Ja, utbildning och en fjällrävenjacka

24. Något du önskade dig men inte fick?
mer resor

25. Årets bästa film?
kom pans labyrinth i år?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
åt och drack gott här hemma.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mer resor.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
klänning varje dag.

29. Vad fick dig att må bra? 
självkänslan ökade kraftigt

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Dick

31. Vem saknade du?
Syrran. hon bor lite väl långt bort ;)

32. De bästa nya människorna du träffade?
Sara, elina, elina, anna och endel andra gamla vänskaper som tagits upp.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Måste säga att jag instämmer i din lista en hel del. Amy wino var det bästa som hände musikaliskt på..länge. Jag hade okcså tänkt se jorden dettta år..
Äh vi får ta det 2008!

2007-12-30 @ 17:43:17
Postat av: maua

men häng med ut och res till sommaren! du lär inte ångra dig

2008-01-02 @ 20:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0