Hemligheten är redo att avslöjas


jag ska bli studentska!
på luleå tekniska universitet ska jag lära mig allt som går att läras om hälsovägledning.
Kursen är helt ny för i år så jag blir första kullen ever, i alla fall här i luleå. trodde aldrig att jag skulle komma in på första sökningen men det hade jag visst gjort. verkar vara på högskoleprovet dessutom, och jag som bara fick 1,1. shit! jag är verkligen jätteglad.
så nu ska jag köpa en liten fin dator och nya antekningsblock och pennor. funderar faktiskt på en macbook(se bilden)

image36

men jag vet inte. den verkar jättesoft men det är bara 13'3 skärm. + att den är lätt att ta med, - att det blir litet att titta på film men det kan man ju lösa med en extern skärm. kan dock inte heller bestämma om jag ska ha med eller utan dvdbrännare. det blir ca 1400 kr skillnad. tror nästan jag kör utan, hur ofta bränner jag dvd?
vi får se...
vad tycker du?

Livet är rätt bra nu på många fronter. inte alla tyvärr.

image37

Kommentarer
Postat av: Marie

Macbook är fett värt maya. Och as snygga. Tveka inte ens DO IT

2007-07-11 @ 00:30:43
Postat av: Maua

men! macbook är dyra jämfört med Pc men mycket finare. och jag gillar när det känns lite classy ;)så det blir nog en mac i alla fall.

2007-07-11 @ 11:30:24
Postat av: Marie

dom är mycke dyrare, men då också mycke bättre och framförallt sjukt mycke snyggare. Bytte nu i veckan från pc till mac. Helt klart värt varenda krona.

2007-07-13 @ 00:31:37
Postat av: maua

tack för tipset, jag återkommer när köpet är gjort :)

2007-07-15 @ 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0