learn to fly

okej, rätt trevlig helg. C har varit borta i norge, typ utanför narvik, och fiskat upp en finfin torsk som vi ska äta, och jag har varit i haparanda på ikea en sväng, sen kattilakoski(typ niskanpää) och ätit världens middag. lammrostbiff med mandelpotatisterrin och kantarellpuré till huvudrätt och en chokladganachetarte med jordgubbsorbet till efterätt. svulligt men mättande!

fredagen lagade jag och sophia middag och såg två filmer, trevligt med lite girlsnight.
Men idag. idag sitter jag här som en osalig ande. vill göra allt men orkar ingenting. C kommer hem kanske vid sex och om läget förblir oförändrat har jag bestämt mig för att vara lite sur på honom. men vi får se, han kanske ringer idag innan och säger något snällt så jag glömmer mina anledningar. vi får se.

om 11 dagar åker jag och min man ner till gbg för shopping, sol och kanske bad, danmark, god matt och gott sällskap. som dom flesta(som mött mig IRL) vet är jag flygrädd. min kusin hjälpte mig att bota den största delen av rädslan i maj när vi flög ner till gbg, men ändå. jag är lite nervös. nog kommer det att gå bra men jag hatar när dom svänger och det skakar. iiiisch!

image38

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag läste fel och trodde att du hade varit och fiskat upp en fet torsk. Jag blev sjukt förvånad...

2007-07-16 @ 16:11:06
Postat av: maya

jag fiskar absolut inte! det är läskigt. om 8 dagar ses vi!

2007-07-18 @ 22:16:00
Postat av: Emma

Mera lolcats!
http://static.dropline.net/cats/images/cat-hat.jpg
och rent allmänt:
http://www.dropline.net/cats

2007-07-19 @ 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0