maya´s night out

Gårdagen var sjuk, kvällen alltså. så hät gick det till.

Förfest: Jag, frida, matte och sophia var på bergnäset och badade bubbelpool. ute! det var fint väder och jag såg minst 3 st katter. utanför huset hade dom inte bara en bubbelpool uten även en 50-årig gammal sköldpadda som var helt besatt av att äta tussilagoblommor. jag drack jättemycket för att vara jag utan att bli full. wierd, yes.

Bishops arms:
vi träffade Issen och Karja, ölade lite och svamlade på. Frida hade hunnit bli jävligt rund om fötterna, fast till skillnad från mig hade hon druckit en halv vinare plus allt vad jag hade druckit ungefär. det kom förbi rn extremt full och konstig man och började konversera med männen i vårat sällskap, sen tröttnade han och gick till nästa bord.

Kön till färjan: blev väldigt kortvarig, den var sjuttielva mil lång. så vi traskade  tillbaka till Bishops(typ gammeldans, alla är 40+are)

Bishops arms: träffade en kille som var flygtekniker. han sa att jag inte behövde vara flygrädd så därför ska jag inte vara det. blev bjuden på öl av fridas pappas kompis och tyvärr slog den.

Max:
slagsmål i kön, mat sen promenerade jag hem, yr i huvudet som fan.


image41


haha, i frankrike får man inte cykla och prata i telefon samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0