tack sf!

Hej!

Tack för ditt mail.

Vi får börja med att beklaga att det var så varmt vid ert biobesök hos oss. Luftkonditioneringen strulade den dagen och det berodde på att ett spjäll fastnat så att den uppkylda luften inte kom in i salongen som den skulle. Detta är nu lagat så det skall förhoppningsvis inte hända igen.

Som kompensation för det inträffade skickar vi två stycken ersättningsbiljetter till adressen som står i din signatur. De gäller på alla våra filmer alla dagar och kommer på posten inom några dagar. Förhoppningsvis blir ert nästa biobesök en mer angenäm upplevelse. Vill ni kontakta oss igen i detta ärende så kan ni uppge ärendenummer: 37586

Med vänliga hälsningar,
Henrik på SF


jag och C var ju och såg harry potter nummer 5 för någon dag sedan och det var så varmt så vi höll på att rinna bort så ambitiös som jag är skrev jag ett lite argt(hotade lite om att vi inte skulle besöka dom igen) och klagande mail till sf och fick detta som svar. helt klart godtagbart! tack SF, det var bra.

har hunnit vara på stan med sophia och dragit en fika på rostan. gott gott. jag åt som vanligt en piatino och en loka smultron citron. för typ 5 år sedan blev jag frälst vid mineralvatten/bubbelvatten. mitt bästa är bonaqua citron och ramlösa kaktus. det är mycket godare än läsk och saft och kaffe och te och allt. bästbästbäst.

läste en hemsk artikel länkad i lilla frökens dagbok om några tonårstjejer som satt eld på en liten kattunge, adam.
läs och lid och lär era ungar hur man behandlar djur här.


image40

Kommentarer
Postat av: Sophia igen

Sjysst!

2007-07-21 @ 00:04:36
Postat av: maua

ja, sådu kan fortsätta gå på sf i framtiden, pjuh!

2007-07-21 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0