utmaningen!

Gör en bildsökning på Google på svaret du får fram genom att ställa dig följande frågor: Mitt förnamn, mitt efternamn, min favoritfärg, senaste maten jag åt, min dåliga vana, min favoritgrönsak, mitt favorithusdjur, staden jag bor i, det mest användbara i mitt hem, mitt senaste inköp och detta gör mig glad.
Ta sen första bilden och lägg in under frågan. Det blir faktiskt rätt kul, kolla bara vad som är mest användbart i mitt hem...



mitt förnamn:
image43

mitt efternamn:
image44

min favoritfärg:
image45

senaste maten jag åt:
image46

min dåliga vana(jag knarkar inte, sökte på småäter):
image47

min favoritgrönsak:
image48

mitt favorithusdjur:
image49

staden jag bor i:
image50

mest användbara i mitt hem:
image51

mitt senaste inköp:
image52

detta gör mig glad:
image53


Jag utmanar Sophia, matte, carro och alla andra som läser!

Kommentarer
Postat av: Emma

http://mfrost.typepad.com/cute_overload/the_rules_of_cuteness/index.html
The rules of cuteness.

2007-08-02 @ 15:18:55
Postat av: maua

I love!!!

2007-08-03 @ 03:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0