fight!

Vilken natt det blev!
Jobbade ju extra i natt på shell eftersom det var cruising, mycket folk till en början men alla skötte sig hyfsat trots mycket höga alkoholhalter. sen vid tvåtiden brakade helvetet lös. Det var typ 30 pers i kö, mer än hälften skulle ha korv och efter att dom beställt gick dom iväg och började lalla på istället för att ställa sig i kö och vänta på korven som dom borde gjort. Helt plötsligt hör vi hur någon börjar skrika "vadfan gör du med min korv?!" och delar ut en redig smocka. nu börjar typ 10 pers slåss mot varandra inne i butiken, någon kastar en 1,5 liters cola i tidningsstället så det går sönder, jag hör hur någon knäcker näsan med en saftigt knytnäve på en annan. Polisen kommer, då är det någon som kastar öl på deras bil. Efter den "lilla incidenten" kör vi nattlucka till typ 5 efter att vi blev tillsagda att göra det. jag ägnar en timme åt att skura upp blodet som är ungefär i hela butiken. Galet. som tur är har vi övervakningskameror så alla som boxats på varandra finns ju med.

idag blir det chilla. Kanske något avsnitt twin peaks, förmodligen ska vi se the prestige. någon som sett den? bra?

Har även varit på plantskolan idag. det var roligt.
nu ska vi spela fightnight på xbox360, jag är pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0