in i dimman

lyssna på den gamla hiten vanessa paradis - joe le taxi

Vilken natt. allt, precis allt var så otroligt förvirrande. jag var så himla lycklig stundtals. det var så jävla skönt att få träffa tjejerna från förr igen. Carro, Sarah, Marie och jag satt i skogen, långt borta från festen och tog en lång resa bakåt i tiden till nostalgins land. Jag vill inte vara 14 igen, men jag är så jävla glad att jag faktiskt har alla dom där minnena. Dom kan ingen ta ifrån mig.

Min första riktiga kyss var också på festen. Jag och han, i en soffa på östermalm. två 11-åringar som inte visste någonting. Jag trodde att han hade kysst många flickor innan mig, men han berättade att så var inte fallet.
puppy love, sött som sirap.

tyvärr hände det rätt mycket som man bara vill glömma. eller kanske inte glömma men gärna sortera bort, packa ner i lådor och lägga i förrådet tills man är redo att plocka fram det igen. förhoppningsvis inte så snart. om jag får tag på bilder från festen lovar jag att lägga upp dom. det kan bli roligt.

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0