kasst humör

okej, okej! det har varit en rätt sjysst dag, jag har fått mycket uträttat och så men ändå. än en gång smyger sig känslan av missnöje och meningslöshet på och jag blir grinig.
Det är rätt mycket som är fel just nu men jag kan tyvärr inte skriva om det för då kan andra personer drabbas och det känns inte så kul. men jag vill. verkligen. Jag vill bara spy galla över allt och alla som gör mig missnöjd och ledsen även fast dom kanske inte förtjänar det men ändå. det känns ju bättre för mig. en stund. sen ångrar jag mig och blir ledsen. typiskt mig. en sjukligt egocentrisk skitunge som inte kan erkänna att hon gör precis samma misstag som alla andra som hon dess utom har mage att sätta sig över.
nu vet ni vem jag är så var så goda, det är bara att sluta läsa. okej, visst, jag kanske inte alltid är så men ibland tar det lilla monstret över.
om ni bara visste vad jag tänkte, då skulle ni ge er av, jag lovar!
USCH FÖR MIG.
sitta här och tycka synd om sig, titta nu, där sjönk jag ännu ett snäpp lägre.


Var en sväng på stan idag, inte för nöjes skull utan för att jag faktiskt hade varit på vårdcentralen innan så jag knallade in till centrum och väntade på att chrilleman skulle sluta jobbet.

gick in på smedjan för att gå på lindex en sväng, jag hittade ju en så fin klänning sist jag var där! när jag kommer in ser jag att det ligger någon i rulltrappan och har skadat sig. det står en massa folk runt så jag fortsätter att strosa runt i butiken för att inte vara oförskämd och ställa mig för att titta på showen. någon sekund senare kommer ambulansförarna och tar hand om den skadade kvinnan. och nu till det som gör mig så förbannad.

folk har fan ingen skam i kroppen! endel stannar upp och stirrar bara någon meter från den skadade för att tissla och tassla med en väninna, andra ställer sig bara och glor med öppen mun som dumma jävla kor. när jag skulle gå ut ur butiken gick jag in i en tant för att hon stannade upp för att speja in på den stackars kvinnan som låg i rulltrappan.

image28

missförstå mig inte, jag tyckte det var jättesynd om personen som ramlat men det stod faktiskt folk och hjälpte henne så jag hade bara varit överflödig. om det var jag som ramlat i rulltrappan hade jag inte uppskattat nyfikna, nyblivna mammor(som ingår i min svarta lista) med sina barnvagnar parkerade brevid varandra, nej tvärtom. Jag hade nog reagerat som i julas när jag ramlade på väg till bilen och tappade alla julklapparna.
Jag satt kvar i snön, helt förstörd, bölade det högsta jag kunde. chrille plockade upp alla sakerna samtidigt som han försökte trösta mig. en tjej går förbi och stirrar lite på mig, varpå jag vrålar allt vad jag kan "Vadfan glor du på din jävel?!". chrille blir lite förskräckt och viskar "va? nej, nej, tyst nu!" eftersom det faktiskt var ganska ohyffsat, men det brydde jag mig inte om just då. kändes det rätt!

Katterna har i alla fall varit mysiga idag, I love them!

image29

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, vad söt du är med dina julklappar. Det är rätt att det är oförskämt att stå och kolla, för när man själv hamnar där vill man inte att alla ska stå runt om och viska, usch blä!
Du, jag har fått bilderna från freddy av erik nu så jag kan skicka dom, det är nog inte alla men en del iaf! Fan vad kul jag hade:) det måste vi göra om, haha!

2007-06-19 @ 11:54:40
Postat av: Carro

Hahaha, vad söt du är med dina julklappar. Det är rätt att det är oförskämt att stå och kolla, för när man själv hamnar där vill man inte att alla ska stå runt om och viska, usch blä!
Du, jag har fått bilderna från freddy av erik nu så jag kan skicka dom, det är nog inte alla men en del iaf! Fan vad kul jag hade:) det måste vi göra om, haha!

2007-06-19 @ 11:55:33
URL: http://souslevent.blogg.se
Postat av: maua

ja, det slår om lite väl för mig när sånt där händer ;) åh, du måste skicka,gud vad roligt!

2007-06-19 @ 12:29:09
Postat av: Emma

Kolla den här länken:
http://www.mr-lee-catcam.de/index.htm
Det är mer på temat Katter är roliga.

2007-06-20 @ 11:17:53
Postat av: maua

vilken rolig idé. man undrar ju alltid vart dom går och vad dom gör.. mr. lee var ett grymt namn!

2007-06-20 @ 13:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0