Konichiwa bitches from Bejing to Saigon

Vilket jävla väder! helt underbart är det.
Kom just hem från stan med några shoppingfynd, det blev

  • korta svarta shorts (Indiska)
  • Vitt linne, ganska rakt, stumt tyg (indiska)
  • Vit klänning med silver glitter, lite A-linje (Gina tricot)
  • ring med hjortar formad som ett hjärta (Pilgrim)
  • Rosa örhängsploppar  (Pilgrim)
  • ljusblå-grå kofta med korta ärmar (Soaked in luxury/sisters)
Bilder kaaanske kommer sen.
Jag är mycket nöjd, har verkligen letat shorts. Resten var bara en bonus... funderar även på ett par svarta skor med rosett längst fram med vristband och liten klack. men jag vet inte, dom kanske ser för danssko-aktiga ut. vi får se.

Var på stan med Sophia och fikade på roastes, sjukt goda grillade mackor med philadelphia, kyckling och spenat. m-mm!
Ikväll ska jag och Christoffer på bio och se nya Pirates-filmen. Hoppas den är bra, annars kommer jag bli besviken. Spiderman 3 var ju faktiskt ganska dålig så jag hoppas att pirates håller måttet lite bättre!


Lyssna på: Smashing pumpkins - 1979

Kommentarer
Postat av: Emma

Hjortringen är grym!

2007-06-02 @ 15:26:16
Postat av: Maua

haha, men du har ju en likadan!

2007-06-02 @ 20:25:22
URL: http://maua.blogg.se
Postat av: Emma

That's why I like it... :)

2007-06-05 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0