på menyn:grillat

grill, grill, grill hela sommaren som vanligt antar jag. men som om man skulle ledsna? yeah right.
på menyn resten av mina sommrar i livet:grillat.
Varit hos mor och far och ätit grillat(!), katterna har lekt med getingar. det är så skönt att komma hem lite då och då. speciellt på sommaren, trädgården grönskar och djurlivet är i full rulle. Och om bara en ynka vecka kommer syrran hem med sin man, eller sambo heter det om man inte är gift. det är nog bland det bästa med hela sommaren.

En liten kalender under dom två närmsta veckorna så ni vet vad som händer:

21/6
- klipp- och färgning av mitt långa hår. min frisör tyckte att jag skulle vara fin till midsommar.
  • jag går på min sista jobbvecka så bered er på endast nattliga inlägg.
22/6 - midsommarafton. har lite olika alternativ men inget är bestämt. jobbar ju. skit också.

23/6 - Min syster Emma och hennes kille Mattias kommer hem till luleå. dom bor i göteborg annars. Jag saknar båda två så att det gör lite ont.

25/6 - Lön! säkert välbehövd som vanligt.
  • Sommartorpet, avsnitt två. Ernst gör ett tegelgolv kantat med sjösten typ?
26/6  - Sophia kommer hem.

28/6 - Jag tar 5 veckors välbehövd semester!


och jag tror det var allt. som avslutning får ni en bild som vanligt. och glöm inte att komentera för då blir jag jätteglad!

image27


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har lagt till dig på MSN. Jag är ju ny på MSN, har inte sett poängen - men nu tänkte jag börja köra det på jobbet. Men jag fattar inte om jag gör rätt eller inte. Har lagt till ALLA ungreportrar (typ 15 st), dig och Mattias. Men ingen är ju online. Adressen jag angav på dig är maya_bw(snabela)hotmail.com var det rätt eller fel? Min adress (nyregistrerad) är guldsvin(snabela)hotmail.com ifall du vill lägga till mig...
Tack för de snälla orden i inlägget förresten.

2007-06-18 @ 15:01:00
Postat av: maua

Det är rätt, du kan inte se dom andra eftersom dom inte har godkänt dig ännu. men jag godkände dig nyss så det ska nog vara ordnat!

2007-06-18 @ 23:33:42
Postat av: Emma

Borde jag inte typ få något meddelande på att du har godkänt mig?

2007-06-19 @ 09:26:45
Postat av: maua

hehe, ja? nej? jag vet inte. men titta, nu funkar det!

2007-06-19 @ 12:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0