pressmedelande och veterinärbesök

har haft kontakt med katthemmet idag, katterna kanske stannar hos oss till att dom blir lev.klara. Jag vet inte. måste nog charma chrille också. 6 katter liksom. dyrt och mycket jobb, men alldeles underbart.
Kattföreningen har bokat veterinärbesök åt oss i morgon halv fyra, så då rullar jag och mina adoptivungar till lulsundet för avmaskning och rutinkoll. det känns så skönt att bitarna börjar falla på plats, äntligen.

tidningarna NSD och norbottenskuriren var hemma hos oss idag för intervju och fotografering av kissarna och tyvärr mig också. att bli fotograferad är tillräckligt ångestladdat för mig med rätt taskig självkänsla. och nu ska jag själv, Mrs fuckface gosa med kattungar i båda våra lokaltidningar.
enda anledningen till att vi kontaktade dom var för att hjälpa ungarna och möjligtvis mamman också. Jag hade planerat att inte vara med på bild men vek som jag är satt jag där och flinade i alla fall.
står just nu och väntar med en klump i magen på att tidningarna ska komma så jag får ställa mig och stortjuta framför kunderna för att jag ser ut som ett härke på bild. uusch.
men varför kommer dom inte? dom är ju fan 5 min sena!
om nättidningarna lägger ut artiklarna lovar jag att länka för dom som inte bor i norrbotten, okej?

1 och ½ natt kvar till mina 5 veckor semester. gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0