sömnlös

Klockar är ca 03.48.
Jag somnade typ 21.30 och vaknade 3. Chrille snarkar jättehögt för att han verkar ha värsta allergichocken så det var nog det som väckte mig. Det här suger verkligen för i morgon, eller idag, ska jag upp senast tio för att skynda mig till stan och träffa Sophia. sen på kvällen ska jag till Sarah(i min nya klänning) på födelsedagsfest och sen krogen I guess. Det ska bli en så himla kul dag, bara jag inte är dödstrött.

Katten ligger och sover på scannern, bara för att hon MÅSTE vara med mig varenda sekund. om husse skulle se det skulle han bli ar5g men jag är ju den snälla föräldern så jag säger ingenting.

Det blev ett litet kort inlägg i alla fall. ska försöka sova nu.

image24

Kommentarer
Postat av: Sophia

Här kommer en kommentar som jag lovade. Du verkade inte trött idag! Å klänningen var jättefin:) Lägg upp en bild sen så man får se party outfiten!Hoppas du hade/har skoj inatt & partar gärnet! Vi höres när jag kommer hem(Tisdag preliminärt)Kram

2007-06-16 @ 02:00:10
Postat av: maua

Ojoj, vilken kväll det var. dimmigt. kom hem från finland snart!

2007-06-16 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0