tonight, tonight

Otroligt.
Helt otroligt dåligt.
Det blir aldrig som man tänkt sig. eller jo ibland. ikväll.
Jag hade förväntat mig precis den reaktionen jag fick så fort jag blottade min osäkerhet. En handfull skit rätt i ansiktet.

du behöver inte komma hem i natt, jag bryr mig inte längre

Min älskade publik, jag tackar och bockar, ni har varit underbara, verkligen, tack!
Jag hade förväntat mig en riktig show men att den skulle ha en sådan slagkraft, vilken överraskning, tack än en gång!

Snälla, kom hem i natt

En lätt bris av ånger sköljer över mig.
gjorde jag rätt, eller var jag för hård?
Det var jag kanske... Nej för fan, du förtjänade det!

Ge fan i att komma hem i natt, stanna där du är

Åh, varför blev det så här? Jag vill ju ha dig nära mig
lyssna på varje andetag, känna din varma andedräkt mot min axel
lhöra väckarklockan flämta tyst, se dammet virvla runt i morgonsolen som letat sig in genom persiennerna

Stanna hos mig i natt

Men varför svarar du aldrig på mina rop på hjälp?!
jag har ju skrikit på hjälp hela natten, varför bryr du dig inte, för helvete?
Varför måste du berusa dig lika hårt som alkisen som ligger utslagen på floras kulle och tror sig höra träden viska 
Det går inte att lita på så fulla människor
och du är väl bara människa? eller?
vad är du egentligen?

Jag orkar inte, kom inte till mig i natt

Åh, varför är jag så dum, varför gär jag så här?
Jag vet ju precis vem du är
Jag älskar att din bästa stund på dagen är när du kysser mig hejdå innan du åker till jobbet, utan att jag vaknar
att du kysser mig och viskar hejdå och det enda du får till svar är några underliga läten, ungefär som när en hund gnyr i sömnen
Allt kommer ju att bli bra, det vet jag
Förlåt mig, jag kan bättre än det här

Kan du inte hålla om mig i natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0