your song

Morgon igen, I guess.
ännu en natt är förbi,vilken tur det. jag vet faktiskt inte hur länge till jag ids stå kvar på den här jävla macken.
tacka gud för trevliga kunder. på ytan kanske dom verkar obetydliga men om man bara tar en minut för att stanna upp och lyssna på deras historier kan man bli ganska.... förundrad.
tro det eller ej men jag har träffat rätt mycket nya bekanta genom jobbet. sånna som man inte umgås med på fritiden men ändå känner hyffsat bra. till exempel den långhårige billackeraren med massa tattueringar som jag trodde var en läskig typ. icke! världens trevligaste kille med skön humor. eller killgänget som är här och lever om nästan varje natt. dom är egentligen också riktigt härliga människor som man kan skämta med massor. eller den söta tjejen från mitt gym som brukar handla en massa på nätterna. eller tidningkillen som alltid handlar samma sak men i grund och botten är helt okej. det är allt bra konstigt, man tänker på det sällan, men man lär faktiskt känna en hel drös folk.

Imorgon händer det. det jag längtat efter i snart två år. sommartorpet börjar igen! måste klargöra att jag är inte någon ernst-fanatiker, nej nej! jag tycker också tillochfrån att han är lite väl mycket men ett program som handlar om att inreda ett torp eller ett sommarboende är ju bara helt underbart.

jag vet, jag vet. jag gillar kanske lite udda program. men nu är det så.

annat jag gärna ser på tv:

  • Matprogram (typ leila, köket, jamie oliver, nigella, saras kök med mera)
  • inredningsprogram (typ sommartorpet, nya rum, äntligen hemma, simon och thomas med mera)
  • alla komediserier som går typ (men inte spin city och kyle XY om det nu är en komediserie)
  • endel andra serier såsom lost, desp. housewives, ugly betty, oc. men oftast missar jag något avsnitt här och där så det slutar med att jag sitter och beställer tvserier på cdon för några tusen. bra.


image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0