the struggle continues

nej, jag är inte död.

stockholm var bra, shoppade lite, kändisspanade (eller nja, råkade se paul potts på åhlens och alla ni som inte det vem det är kan gå in på youtube och utöka allmänbildningen ännu ett snäpp) och träffade gamla vänner. det var trevligt helt enkelt.

i lördags var jag och Sara på jonas gardell som var med än trevligt, det var helt underbart. jag skrattade så jag grät, blev lite terroriserad av herr gardell själv (vi satt på andra raden), fick gardell-spott på väskan (det gjorde inget) och allt var bara jättehärligt. han är så otroligt vettig...
jag och Sara har kört med kulturtvång nu de senaste veckorna. krymplingen från inishmaan, gardell, magnus betnér och ikväll lite bio :) vi ska se stardust i väldens minsta biosalong, det blir nog mysigt i alla fall.

det ska snöa i morgon... mycket. hoppas den ligger kvar.



image107

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för bil på bilden?

2007-11-05 @ 13:27:38
Postat av: maua

hehe, en liten kinderägsbil som jag fotade någon gång när kameran var ny.

2007-11-06 @ 12:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0