Vinterkatten

jag trodde att veckorna innan jul skulle bli relativt lugna men jisses jävlar var fel jag hade! har 10 st deadlines med relativt stora inlämningsuppgifter att göra, allt innan jul. och tenta. efter jul. Kallen tar det lugnt som fan, han bryr sig inte om hur stressigt vi har det, se bara!

image108


Bilden är tagen med min coola inbyggda webcam på datorn. lilla katten har jag inte sett på flera timmar, hon sover nog. det lustiga är att katterna har blivit så jäkla "mörkertrötta".  dom sover typ hela dagarna, alltså ännu mer än när det är ljust och sommar. stackarna. som C sa: det märks att det börjar bli vinter när ninja sover under täcket". true, true. dom är så fina, kissarna. men just nu äter och sover dom bara.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad gosig han ser ut!

2007-11-07 @ 19:36:04
Postat av: maua

ja, han är jättegosig hela tiden. han bara föjler efter mig hela tiden för att han vill bli kliad :)

2007-11-08 @ 16:11:45
Postat av: Emma

Jag skrev ut den här bilden och klistrade upp här på jobbet. Det blev fint.

2007-11-12 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0