cashflow?

sjukt mycket att göra hela tiden. ojoj. idag är första dagen på månader jag har haft tid och ro att ligga i sängen i mer än en kvart utan att göra något vettigt, det är mycket uppskattat av katten som annars gillar att ligga och snooza med mig.

var på ikea i söndags och inandlade lite stuff, t.ex. en soffa vid namn ekeskog, lite kuddar, en filt... sånt där ni vet.
var även på fabriksbutiken och köpte arabiakoppar+skål med diverse muminmotiv(morran, hattifnattar, muminpappan, sniff - you name it). det blev ett ganska dyrt kalas som jag bittert fick ångra när jag ringre shell och fick veta att jag inte ens är schemalagd längre. tack så mycket. och nej, jag har inte misskött mitt jobb och fått sparken, det är en tjej som kommit tillbaka från sin mammaledighet så det finns inga pass kvar längre. men det suger ändå för jag kommer vara helt pank till jul. så inga julklappar i år då. det som brukar vara mitt största nöje(njaaa, nästan då). det är så himla kul att klura ut finurliga presenter till alla man håller varmt om hjärtat.

måste gåoch försöka äta något nu men det går inte så bra pga diverse problem. hade det inte varit för att vi ska ha lektion på inpuls hade jag varit tjurig och struntat i det men nej! jag är vettig så därför ska jag gå och göra ett nytt försök, hallelulja!


bai

Kommentarer
Postat av: Emma

Muuuminkoppar!!!! Fota och lägg ut på bloggen!

2007-10-11 @ 19:29:39
Postat av: Emma

Foton från New York på Facebook. Don't miss.

2007-10-11 @ 22:52:14
Postat av: maua

awsome picts! jättekul att få se NY ur erat perspektiv.

2007-10-14 @ 15:12:12
Postat av: Moa

Nämen se där. :-) Hur gick det med jobbet och kalaset?

2007-10-14 @ 20:09:40
URL: http://moaliten.blogg.se
Postat av: Emma

Visst har du sett den här? Typ bästa ICHC någonsin!
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/09/128338636875781250hovercat.jpg

2007-10-14 @ 23:06:37
Postat av: Moa

Hallå igen, jag snor dina bilder från klassmiddagen. Om du har några invändningar så får du skälla på mig. :-/

2007-10-15 @ 17:10:30
URL: http://moaliten.blogg.se
Postat av: Sophia

Jag ringer dig imorn, för jag kräver en dejt ngn dag!Make room 4 me kjams

2007-10-16 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0