intervallstädning

Har just plastat in min jättedyra anatomibok eftersom den hade gått sönder i pärmen. det var en svår dag för mig...
Jag börjar upptäcka sidor av mig själv som är rätt nya och lite läskiga. till exempel har jag sällan tid att äta frukost för än efter 2-3 timmar efter jag vaknat. varför? jo för att jag tycker att jag har så mycket viktigare saker att göra, typ plasta in böcker, STÄDA(jag har blivit något av en pedant), måla pallar, klappa katterna(ägnar jag mycket tid åt när dom har lust) och typ fundera över vem som lånat vilka dvdfilmer och varför dom inte lämnat igen dom?!
och där kommer vi in på nästa konstiga vana. Imorse när chrille gick upp till jobbet så kunde jag inte somna om för att jag låg och tänkte på att elina lånat film(er) av oss som vi inte fått tillbaka än. det värsta var att jag inte kunde komma på vilka? var det bara konunges återkomst? eller?
jag vet, jag är lite "speciell". C brukar ge mig en undrande blick varje gång vi renbäddar och jag blir jättestressad(nästan irriterad) när han lägger kuddarna på fel plats(nu för tiden gör han det bara för att reta min pedantiska sida).

känner någon igen sig?

nu Måste jag gå och äta frukost och sen ska jag ut på intervallträning(-1kg sen förra veckan, tjoho!) vilket faktiskt är rätt motiverande men trist.


kizzs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0