Pyssling

jag gillar att pyssla. gör alltid egna födelsedagskort till exempel. och det ska ni få se precis......



.....nu!

image104
personen som fick det fyllde 53 och om ni inte fattar mitt lilla "skämt" med siffrorna är ni typ dumma i huvuet.
nä, förlåt.

image105
mitt anatomi-skrivhäfte.

image106
och här ser ni hälsoprom. häftet. so great.


Idag ska jag oc h sara och kanske anna på gratis after work(blue moon bar) och sen på teater. vi ska se krymplingen från Inishmaan. jag har tydligen redan sett den enligt min mor men jag har inget minne av det.

måste springa till skolan nu, eller helex. vi ska göra maxpulstester idag.

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

snyygt! jag gillar yum pop mest!

2007-10-19 @ 23:41:22
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: maua

jag vet, den är fet. samlar på roliga klistermärken och lappar men mest i pysselsyfte :)

2007-10-20 @ 18:12:29
Postat av: Sophia

Oooh vad fint!! :)

2007-10-21 @ 22:29:13
Postat av: maua

hihi, jag är rätt nöjd :)
vi måste hänga i veckan!

2007-10-22 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0