tentashopping!

gud, jag är helt splittad! tentaångest inför måndag och superupphetsning inför mådag för då åker jag ämnligen till stockholm med ändamål - shopping! 2 dagar på stan. Urban outfitters, topshop, zara, mango.... men vad mer?




Vart måste man shoppa när man är i sthlm?




det är veckans stora fråga! second hand eller vad som helst. spelar ingen roll. jag är så himla peppad. och imorgon får man lön. jag och sara ska och äta frukost på quality hotell, plugga lite sen shoppa och luncha. sen ska jag och C fylla upp skafferiet igen för det är helt tomt. jag ska grodda och baka bröd. sen ska jag och sara på vipkväll på gina tricot och äta tilltugg och dricka bubbel. sen kommer jag nog däcka av utmattning.

nu blir det plugg och greys anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0