jämnlikar

"wooosh" sa det bara så var dagen slut. inte ens ett litet gonatt fick man. men tack ändå, tack och adjö.
vi ses i morgon!

min dag har bestätt av mycket vackra och behagliga saker som jag nog aldrig kommer glömma, men det går nog inte tt förklara.
har hjälpt en kompis att flytta, eller i alla fall packa.
sen blev det en promenad med kompisen Elina och hundarna Chillo(amstaff) och Alfons(dvärgschnauser) i skogen, så härligt. Chillo är väldigt petig med sina pinnar, han väljer dom med omsorg.
chillos kravlista:
-så lång som möjligt(nästan omöjlig att bära)
-så tjock som möjligt(nästan omöjlig att få in i munnen)
-helst ska det vara ett mindre träd.

här ser ni chillo med stooor "pinne":

image79
han var så snabb så det blev bara sudd!

image80
alfons är en lite lugnare kille.

sen har jag och elina bara tagit det lugnt, kollat lite på våran lägenhet och lekt katterna trötta.
och imorgon lackar vi om köksluckorna! kul men lite jobbigt att inte ha skåp att dölja allt skräp med.

nu ska jag beställa kameran! tjo.

Kommentarer
Postat av: evel

men sötaste sötnos chillo!
vilken kamera blir det?

2007-09-11 @ 00:19:59
URL: http://evafullofgrace.blogspot.com
Postat av: maua

men visst är han? :)
det blir casion! hoppas bara att den kommer snart....

2007-09-11 @ 08:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0