LÖPträning

jag är trött och gissa varför?
Katten löper och hon har löpt hela natten. det är inte ett vanligt jamande utan mera ett dovt skrikande typ fron halsen mellan klockan tre och kanske... tills nu? "meoou" paus "meaoou" paus "meauoo" paus. andra katten verkar också rätt irriterad över ninjas upptåg, han håller sig borta från henne och är mest med mig.

idag borde jag plugga lite anatomi och fysiologi plus söka artiklar och det blir det nog faktiskt att göra eftersom det är så nedrans intressant. på tal om skolan så ska jag nog inte bli en distansare i alla fall, jag kom över den värsta skammen under natten så det blir nog att gå tillbaka till skolan på måndag

nu ska jag gå till östermalm och träffa Chillo, Alfons och Elina.
hoppas kameran kommer idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Heh, du får se det positivt. Nu vet alla vem du är! :)

2007-09-14 @ 13:49:10
Postat av: maua

tjejen som grinade på ormberget och var sämst på under hökens vingar. det skriker ju loser om mig. :/

2007-09-14 @ 16:11:55
Postat av: Emma

Tänkte mera:
Hon den där sjukt sköna tjejen som vågar visa vad hon känner och skiter i att ta allt på så stort allvar.

2007-09-14 @ 17:45:30
Postat av: maua

ja, nog är jag känslomässig alltid :) jag tar det med en stilettklackspark(för en lite glamorösare känsla) :)

2007-09-14 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0