megapixels.

jag tänkte köpa en ny kamera så jag kan lägga upp en massa jätteprivata bilder här i bloggen och jag har fått för mg att den måste ha en fin färg. så löjligt, men jag hatar verkligen teknikprylar i silver. min dator är vit och mina två senaste mobilr har varit vita. kameran kan vara rosa eller grön. dom här har jag kollat på:


image77
Samsung s630
6 megapixlar, 3 x optisk zoom, bla bla..
1140 kronor med frakt.


image78

Casio Exilim ex-z1050
10 megapixlar, typ samma zoom, bla bla...
1995 kronor



casion är snyggare och har mer pixlar men kostar lite mer. gillar den bäst men kan tänka mig samsungen också.
vad tycker ni, kära läsare?


ikväll ska vi tydligen grilla hos tobban. förmodligen sommarens sista. möjligtvis någon gång hemma hos mor och far men med kompisarna.

upptäckte just att jag har en dread i nacken. måste reda ut. nu.

Kommentarer
Postat av: evel

haha, jag led också av dreads i nacken.. jag tror det är därför mitt nackhår jämt går av!
jag håller med dig om kameran, casion var snyggare och har ju faktiskt mer megapixlar :)

2007-09-07 @ 18:09:04
URL: http://evafullofgrace.blogspot.com
Postat av: maua

ah! jag märkte idag att mitt nackhår är typ pagekort! fick lite ångest, sen sket jag i det.. :)
chrille sa att han tror inte att det märks någon större skillnad på megapixlarna men jag tror jag struntar i att lyssna :)

2007-09-07 @ 21:01:27
Postat av: Gina Sophia

Ingen aning tyvärr...Men rosa är helr riktigt:) Fan va kul att ses tonight:) Been missing you 2

2007-09-08 @ 21:03:02
Postat av: maua

haha, gina sophia, en ny identitet? ;) vi hade kul, det hade vi H-kväll någon gång då, heh

2007-09-09 @ 20:40:54
Postat av: kadela

kamera is the shit. jag ska köpa en canon eos 400D (inatt!!!) ..... avancerat ;)

2007-09-09 @ 22:43:27
Postat av: Vardags Sophia

Haha ja på sätt o vis. Jag har en jobb identitet( = Mognare,duktigare, svettigare och lite rödare Sophia) Å en vardags identitet(Mindre mogen, duktig,svettig och röd Sophia:)
Thanx for i lördags =) Ne vi får inte glömma pakten vi gjorde..Hähähää

2007-09-10 @ 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0