ninja

ninja är en rätt speciell katt, släpper inte in vem som helst på livet. men blir gärna klappad efter en stunds undersökande av den nya kompisen. hon har slutat löpa nu (tack gode gud) så inga karlar blir det ;)
här kommer en sjukt rolig bild på lillkatten, hon jamar precis. tänkte kaaanske gör en lolcat av bilden...

image84

här en bild när vi bara lever i symbios
image85
hon är så fin, mattes lillskit.
image86
på min axel vill hon vila sig lite ibland.

jag har blivit det jag sa att jag aldrig skulle bli. en crazy catlady. just nu borde jag sitta och läsa på om andningssystemet, hjärtat och stora och lilla kretsloppet men jag orkar inte riktigt än. redovisningen igår gick bra. osteoblasterna, osteocyterna och osteoklasterna satt på rätt plats och det var ju bra.

so long, for now.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker du ska göra en lolcat av nedersta bilden. Hon ser ut som en mean drunk! :)

2007-09-19 @ 11:28:11
Postat av: maua

haha, ja det gör hon faktiskt. fast jag vet inte om jag vågar, hehe :)

2007-09-19 @ 18:32:06
Postat av: Emma

Tack så hemskt mycket för de smarta tumgrejerna. Jag har faktiskt tänkt på att det är lite bökigt att ligga och läsa i sängen om man ligger på sidan och har en bok som inte är så mjuk i ryggen. Kul med paket varje dag :) Mattias tackar också.

2007-09-20 @ 22:22:22
Postat av: maua

hehe :) det var en i large och en i medium för olika stora tummar!

2007-09-21 @ 21:37:26
Postat av: Emma

Jo, jag såg det. Det var väldigt smart av tillverkaren att tänka på tycker jag.

2007-09-22 @ 13:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0