OBS,spoiler veronica mars S1.

OMG, WTF. veronica och Logan hånglade! inte veronica och duncan, nej nej. inte veronica och wallace. inte veronica och random guy utan veronica och LOGAN. I börjar var ju Logan ett as, jag trodde att han var hennes... kanske inte nemisis men i alla fall en av the bad guys. men nej, nu är han snäll och pussvänlig. hon som annars bara hånglar med den snygge konstapeln som jag inte minns namnet på. var inte dom tillsammans? hallå?

veronica mars är grymt.
konstaterade hon.

image76

earth to mars?

Kommentarer
Postat av: evel

ha! vänta du bara..
Leo, den snygga konstapeln ja, det blir bara rörigare och rörigare..
men det är det som gör det så fånigt bra :)

2007-09-07 @ 11:35:15
URL: http://evafullofgrace.blogspot.com
Postat av: maua

just ja, Leo var det. han påminner mig om en väligt gammal flamma så jag är nog lite kär i honom ;)

2007-09-07 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0