sill

jag måste vara den pinsammaste ursäkten för en mäniska som finns. gud vad jag skäms. som en hund.

vi var på ormberget med klassen idag och skulle ha fysisk aktivitet vilket betydde "under hökens vingar". jag vann första omgången vilket gjorde mig ganska glad eftersom jag sällan vinner saker(skyller på dåliga odds). sen till min stora skräck fick jag veta att jag skulle vara hök nästa omgång. det är nu pinsamheterna börjar så om du vill ha fortsatt respekt för mig så sluta genast läsa. jag upprepar, sluta omedelbart.
och för er andra....
jag plockade inte en ända person dom två första gångerna, tredje gången fick jag en(och där misstänker jag starkt att det var för sympatins skull). hur kul är det att suga på en lek? hur kul känns det att vara dålig på under hökens vingar?
visst, jag orkar ändå jogga hyffsat långt men jag springer inte snabbt. verkligen inte.
sen började nästa pinsamhet.
jag snubblade på en jordhög/grästuva och trillade i backen, stukade foten.PINSAMT. och sen började jag lipa till råga på allt. på grund av ångest från att känna sig dålig på en lek och på grund av att det gjorde rätt jävla ont. tror även att det berodde på att jag skämdes så jävla mycket efter alla de andra pinsamheterna. och då är det ju smart att få alla att glömma dom tidigare händelserna genom att börja tjuta.

jag tänker aldrig mer gå till skolan, jag är för töntig för att få läsa på LTU.

(ingen bild, för deppig)

Kommentarer
Postat av: BRUNO!!

Hahahaha jag kan inte sluta skratta, vad söt du är Maya :)

2007-09-14 @ 09:10:44
Postat av: Emma

Jag håller med, det här var fan det bästa inlägget!
Om några år kan du nog skratta åt det här :)
Kram, kram!

2007-09-14 @ 09:25:44
Postat av: maua

ni tror det ni va, vänta bara tills ni läser mitt självmordsbrev, att det var pga av det här jag hoppade från bron, då ska vi se vem som skrattar ;)
det var så grymt pinsamt i alla fall, fatta att jag inte känner dom där människorna så bra än :/

2007-09-14 @ 09:56:38
Postat av: Sophia

Å gud vad jag känner igen mig! Jag har många gånger(alltför många) känt att det varit läge för bron. Ofta känns det ngn grad värrre än det:)

2007-09-15 @ 21:39:01
Postat av: Higge

Naaaaw, stackare! Men nu är det ju så att när man är brud så FÅR man suga på lekar å sport, om man bara ser bra ut. :) Sen är det totalt omöjligt att vara för töntig för LTU.

2007-09-19 @ 22:07:05
URL: http://higge.blogg.se
Postat av: maua

haha, I see your point higge :)

2007-09-22 @ 09:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0