Min bekännelse

Just nu sitter jag och kollar på "du är vad du äter" med den lite mindre läskiga Anna Skipper, här kommer bekännelsen bara för att jag ska få skämmas lite (och kanske inte gör om det igen), Har just tryckt i mig glass med strössel. Lämpligt eller hur? har redan fått sota för det eftersom jag inte tål glass så mår jag ganska illa nu. rätt åt mig.

image251



Kroppsmedvetandedagboken:
Som jag tidigare berättat har vi börjat med en ny kurs i skolan där vi ska utöva Basal Kroppskännedom. vår instruktör/lärare rekomenderade oss att skriva dagbok för att sedan använda som underlag till den slutliga rapporten. Jag tänkte att jag skulle anteckna lite här eftersom jag ändå alltid skriver om en massa annat svammel. Du behöver ju så klart inte läsa om du inte hemskt gärna vill, kommer alltid att märka upp det som handlar om min övning som ovanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0