Mitt minus

Det har varit vägdag idag och inte så oväntat blev det -1,2 kg. Har haft lite problems med magen i princip hela veckan. detta betyder att jag har kvar 8 hg att tappa på två veckor för att ha uppnått mitt mål under mitt göteborgsbesök. det ska jag väl banne mig fixa! har haft ett par bra veckor nu med mycket minus, eller i alla fall minus varje gång, det känns skönt! undrar just om lule-borna kommer se något?

sitter och kollar på
Nigella express just nu, vilken kvinna! hon kan verkligen konsten att få fett och socker att kännas lockande. till och med för mig som inte besitter någon aptit för tillfället. om 10 min börjar Outsiders, ett av mina bästa program. Jag är en sån typisk svenne på den fronten, gillar att kolla på människor som inte följer normen. hehe, inte min vackraste sida kanske. middagen ska syrran laga - vi ska äta framför TVn så vi inte missar något. tror det blir soppa.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

OOoo congrats! skitduktigt! keep up the good work! själv e jag för lat..;)

2008-04-29 @ 01:05:04
Postat av: maua

Tackar tackar :) det känns synd bara att jag vet att det beror på att jag mått dåligt, men minus är minus :)

2008-04-29 @ 15:53:17
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0