Min dator

Just nu kan det inte bli så många inlägg här eftersom min dator är på lagning (topcaset har spruckit lite) och då jag inte gittar att sitta vid C:s blir det bara det nödvändigaste som blir gjort (banken, tradera). Men för att ni ska veta vad jag håller på med fram tills datorn min kommer kan jag göra ett litet schema lver närmaste dagarna, just for you:


Fre: sista arbetsdagen, städning och hemmagos med C
Lör: stan, middag hos elina och robert med C, kanske utgång på stuk med universitetsjobbet
Sön: massor med träning på inpuls som har gratis- och prova pådag, brödbak
mån: skolan börjar, intro i kursen effektivt ledarskap, joggingrunda
tis: min kamera landar så förmodligen en massa fotografering samt intro av massage och mentala träningsmetoder


Känns ändå rätt ok
att ha ett så pass "öppet" schema, annars brukar jag ju fylla mina dagar med (för) mycket aktiviteter. iof har jag inte skrivit upp att alla promenader och besök hos mama och papa men dom får bli lite sporadiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0