Min lördag

Har just varit en sväng på stan med min lilla mamma, har shoppat endel faktiskt. 1 tantig blus med blommor, ett par coola chinos i jeans, rosettörhängen och tre(!) bhar. det var gött, alltid kul att bränna lite pengar. träffade även endel folk på stan och det är ju kul, att få vara lite social för en gångs skull!

Ikväll ska vi nog gå och käka på st. Lawrence för att fira att C har slutat jobbet, alla som vill får joina! har nog redan bestämt att jag ska äta kycklingen!

jag ska fixa mer bilder, jag lovar. jag tycker ju själv att det är trist utan bilder men jag har ju knappt tid att göra mina dagliga rutiner och sysslor för tusan. men det kommer, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0