Min snabba update

Det har hänt lite sen sist faktiskt, tyvärr kan jag inte berätta om allt men jag kan säga att det förbättrar mina reseplaner under det närmsta året, markant! syrran fattar. Annars så var jag och Sarah ute och sprang igår, vi sprang nog uppåt en 8 km faktiskt, personligt rekord igen. Jag var onådigt slut när jag var hemma igen. Sarah måste vara en långdistanslöpare i grund och botten, hon orkar hur länge som helst. Det är väldigt bra för mig eftersom hon fungerar dragplåster när jag börjar tänka att jag vill stanna.

Jag slutar jobba heltid om två dagar, det är sjukt positivt. jobbet känns rätt knäckande ibland, påfrestande på min stackars rygg och nacke. tur att jag har bra kontakter på skolan, både inom massage och sjukgymnastik! och på tal om skolan, gud vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja herregud, jag fattar!



Vad duktigt med 8 km! Vad var det för slinga ni sprang? Om du och Sara kommer ner kan vi kuta i skogen allihop. "Min" 5 kilometare är härlig, det är säkert en hel jävla km backe uppför i sträck.

2008-08-06 @ 16:45:08
Postat av: maua

Helt sjukt :P



Jag är mycket nöjd faktiskt :) vi kan definitivt springa, även fast det är andra Sarah (med H) jag brukar kuta med!

2008-08-06 @ 20:35:43
URL: http://maua.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, jag menade alltså Sarah i din klass. Jag har bara inte full kläm på vem som stavar hur :)

2008-08-06 @ 22:55:51
Postat av: Emma

Eller, vänta nu. Säg vem som stavar hur och vem du har tänkt åka med. Får en känsla av att jag kan ha missuppfattat allt ihop!

2008-08-08 @ 11:33:54
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: maua

Sara från min hälsovägledarklass är den som ska följa, Sarah har gått i min högstadieklass, henne springer jag med.

2008-08-10 @ 12:44:16
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0