Min trötta blogg

Min blogg ligger lite på latsidan just nu, jag har så otroligt mycket annat i huvudet. Helgen har varit både bra och dålig. det har hänt mycket tråkiga saker men som tur är har det också lett till något bra. Jag och C har hittat våran drömlägenhet idag tyvärr vid helt fel tillfälle. Auktionerna jag la ut för en vecka sen gick bättre än väntat, ni kan ju kolla själva genom att klicka på länkarna några inlägg nedanför.

Igår var jag och halva
Luleå och kollade på Lasse Winnerbäck, Lasse var rätt ok men publiken var dålig. hälften av alla som var där visste inte vem det var dom tittade på utan gick mest dit för att hångla, dansa, skrika eller supa. Jag är lite missnöjd med hans låtval, det kändes som om han hade kunnat lägga lite mer tid på kompositionen av programmet. Annars var allt bra, han sjunger som en gud!

Här kommer en liten
ansamling bilder som stack ut lite extra när jag laddade över till datorn, se och lär:




  1. Katt bakom gardin
  2. fejjan
  3. chillo jagar vattnet

Kommentarer
Postat av: Emma

Länk till lägenheten?

2008-08-04 @ 00:17:03
Postat av: maua

det finns ingen, den är inte färdigbyggd ännu. det är genom kontakter vi fått se den. 1,5 miljoner typ.

2008-08-04 @ 09:37:53
URL: http://maua.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, nyproduktion.



Jag var och sprang idag. 5-kilometarn! Mäkta stolt. Stannade bara en minut efter ca 3 km för jag var tvungen att fota 20 små skogstroll som någon byggt längs med slingan. Helt vrickat.

2008-08-05 @ 15:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0