Mina bakardagar

Senaste dagarna har jag bakat och stått i som en besatt! jag har bakat bröd småkakor på dinkel, cupcakes (blåbär med citronfrosting toppat med strössel och choklad med jordgubbefrosting toppat med åkerbär), kokat sylt, plockat blåbär och åkerbär, bakat blåbärskaka med mamma med mera. jag är mest nöjd med brödet eftersom det blev asgott. här kommer en liten bild på mina (mycket uppskattade) cupcakes. kanske inte lika snygga som blixmans men ändå en fröjd för ögat:



På måndag och tisdag ska jag vara hundvakt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mums!

2008-08-06 @ 21:26:01
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: Emma

Hälsa Chrille att hans fjällpengar också har kommit in på kontot, och tacka för överföringen :)



Jag har vunnit ett läppglans från Make Up Store i en tävling på nätet. Scented lips heter det. Färgen är fin, men det luktar lite kombination av barnkräk och jordgubb.

2008-08-08 @ 11:29:59
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0