mina kreationer

för att liva upp denna redan trevliga söndag tänkte jag berätta om min nya klänning. den är skitsöt, grön och grönrandig från WE med massor av knappar. den hade jag på mig igår på Carros hejdå-grillning (som jag helt glömde fota, jag tror hon gjorde det), det var inte speciellt sorgligt, allt kändes som vanligt på något underligt sätt. Samma gamla vänner, samtalsämnen, skratt och leenden. Jag kommer verkligen sakna henne, den lilla nöten!

Just nu är jag supernöjd
med min frukost, mycket stor del av den är ekologisk, hemgjord och nyttig! jag äter  egenbakade grova bönfrallor med diverse pålägg på (det varierar rätt mycket), smoothie gjord på mina egenplockade blåbär och ekojuice, samt någon god frukt. Jag har ju alltid problem med att äta frukost men nu går det riktigt bra eftersom det smakar så  prinsigt!




Här ser ni min frukost
till viss del samt mig och klänningen, min panna fick offras för att klänningen skulle ta plats!
Tack till Jessica för att du följde med mig ut i skogen och plockade bär, det är inte alla som har just den delen av hurtighet lika nära till hands som dig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så det är alltså bönor i brödet? Den varianten har jag inte hört talas om, men det är gott alltså?

2008-08-17 @ 17:51:48
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: maua

jo, man kan ha vilka bönor som helst, den här gången hade jag vita, nästa gång ska jag köra på kikärter! :)

2008-08-18 @ 09:37:40
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0