Mitt poopande humör

Det blev inget ätande på st. Lawrence, vi köpte hem mat från zan kök och bar istället vilket jag brukar tycka är mycket godare. Jag, min dumme fan, bestämde mig för att gå till en liten fest i gamla McDonaldshuset. missförstå mig inte, alla där var mycket trevliga osv, men jag är ju verkligen dålig på spontanfestande. Blir bara trött och ids inte dricka någonting så det slutar med att jag sitter och observerar mina kompisars fylla. dåligt! förlåt att jag agerade partypooper. Jag hade ialla fall på mig min nya blus som ni kan skymta här



Idag vaknade C före mig, det händer inte hela tiden. ha en bra dag, you!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ooo du har en lite asiatisk loook på den bilden tycker jag!

2008-08-24 @ 10:41:45
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: marie

Jättefin bild:)







jag är jätttttesjuuuk:(

2008-08-24 @ 10:50:08
Postat av: maua

Linnéa: ja, när du säger det! det måste vara frisyren och blusens förtjänst :)



Marie: tack! usch vad jobbigt, har du varit på jobbet idag?

2008-08-24 @ 14:34:08
URL: http://maua.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej,vad är de kvinnligaste du Vet? www.lillanmalutta.blogg.se

2008-08-24 @ 15:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0