Min händelselösa vecka

Idag är det helg, eller snart i alla fall, jobbar ju eftermiddag så jag blir först ledig 19.15. det var egentligen meningen att jag skulle ha jobbat min beskärda del idag mellan 6.15-9.15 men så blev inte fallet, vilket sög. jag hade ju haft helg nu. kuk.

Jag satte mig här
och tänkte att jag skulle skriva ett väldigt bra inlägg men inser nu att jag har rätt lite att säga. jag fick ett par superfina skor i present på posten igår av meine kleine schwester, tack så jättemycket, dom blir ju fina även till hösten! Det är många som flyttar dom närmsta dagarna, eddo far i natt, carro till veckan. vad blir det av oss som blir kvar? det ordnar sig nog, men det blir tomt utan er. desutom kanske luleå får tillökning av världens bästa person, om han bestämmer sig för att läsa här! det hade varit så himla roligt faktiskt.

Annars då? jag har
bakat mycket på senaste, bara bröd iof. det är så mycket godare att äta hembakt än köpes, och tusen gånger nyttigare! har mycket bra recept som jag kanske delar med mig av om det finns intresse. igår kokade jag unt mamma röda vinbärsgelé så snart är det nog dax att laga till en höstig gryta! (har även ett killer-recept på det!)

Fick skatteåterbäringen för
någon dag sen, det var kul. det känns ju som om man får en massa gratis pengar faktiskt, hoppas jag får tillbaka nästa år också. det är ju alltid kul med pengar liksom. förresten, vilket sunk-inlägg det här blev, fy mig! men jaf har verkligen inte mycket att komma med. kanske senare eller i morgon. ni får helt enkelt härda ut.


(inga bilder, har inget att visa)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha gillar din tyska som smög sej in på nå ställen.

2008-08-16 @ 06:17:06
URL: http://friafrida.blogg.se/
Postat av: maua

tyska är ju ettav dom roligare språken :) det har blivit lite en grej!

2008-08-16 @ 08:13:38
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0