Mitt gnälliga inlägg

Jag skriver inte så ofta här just nu, jag vet. men det beror på att läsperiod 2 innehåller för mig 4 kurser istället för 2. eftersom jag vanligt vis läser på heltid så kan man väl säga att jag läser på kanske 175% fart. senaste veckorna har jag kanske lagt ner 60 timmar i veckan på att plugga. Så det är mycket nu. tyvärr kommer nästa vecka bli ännu värre eftersom jag ska jobba från måndag till söndag plus skolan. men sen. då jävlar. ska jag vara ledig.

Mitt program för måndagen:

8.00-12.30
möte med projektgruppen
12.30-17.30 examination i effektivt ledarskap
17.30-19.15 jobba
21.15-23.10 Bio

och sen är det bara
för mig att lägga mig och dö av utmattning. fatta att jag ska försöka klämma in tre måltider också. gnäll, gnäll, jag vet. det är mitt eget fel. det löser sig.




Några bilder för att lugna min själ.

Kommentarer
Postat av: Frida

åh kör järnet och håll ut. snart får du viiiila å jag ska hjälpa dej vila =) lörda lyfter jag =) livrädd att de ska hända nåt när jag jobbar sista natten så jag inte hinner med planet. hade vari så typiskt. krampå dej vollo-pop.

2008-12-14 @ 13:31:39
Postat av: marie

vilka fina härliga bilder:)



puss

2008-12-14 @ 15:07:27
URL: http://marie86.blogg.se/
Postat av: maua

Frida: Nu är sista uppgiften inlämnad och det känns otroligt skönt! gud vad kul att du kommer hem snart, du ska se Milla, hon är så himla fin med sin mage :)



Marie: tack gumman, saknar dig! vi har ju inte setts på evigheter! pussochkram

2008-12-15 @ 10:08:09
URL: http://maua.blogg.se/
Postat av: marie

jag vet det är evigheter sen, men båda har ju säkert haft fullt upp, jag har jobbat massor, plus sen sthlm. plus att man msåte springa och köpa massa julklappar :)



pussochkram

2008-12-15 @ 12:21:17
URL: http://marie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0