Hemkommen

Är numera hemkommen från göteborg som innefattade(jag gör en liten punktlista):
  • Middag på Dinner 22 och Casa Nostra (åt  lamm båda dagarna med creme  bruleé och tartofu till desert)
  • Fika på Condecco och  Fröken Olsson (åt grillad ciabatta med kyckling och örtaioli på ena och ckokladkaka på andra)
  • Shopping - klänning (Filippa K), örhängen (topshop), kjol, klänning, skipants, kofta (HM trend), top - Zara, vykort - rolig bokhandel med fluffig katt som hängde där.
  • strosande i Haga
  • spårvagnsåkande
  • kvällsmysande
Det var übergut att vara där, jag vill verkligen flytta. helst nu! Göteborg ligger helt klart högst på svenska "flytta till-listan". på utländska ligger NY och typ tokyo, kan även tänka mig västkusten i USA, fast helst öst.


Katterna var faktiskt jätteglada när jag kom hem, fick ingen scilent treatment den här gången. dom har verkligen blommat upp ur vinterdvalan. Dom ska vara med hela tiden, springer efter en och vill ha klapp och kli. gosigt.

ikväll ska jag fara och simma med Elina, sen ska jag och C se outsiders kl. 20.00 som handlar om, jag citerar, "Om sex, vaginor och videokonst". det blir säkerligen intressant. måste ju även försöka se lite two and a half men, har ju som kommit ur fas när jag varit borta.


Charlie Sheen, Angus T Jones & John Cryer - I love you.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har jag shoppat ett schampo från goldwell på baresso! jag tror det var shop.baresso.se istället för baresso.shop.se dock :)

2008-02-04 @ 16:18:53
Postat av: Carro

Hej!
Hur är det med dig?
mysigt med gbg!
nu har jag också lagt upp lite bilder från tentaröjet, väldigt sent =) lånade en ifrån dig!
Kram Carro

2008-02-04 @ 16:42:25
URL: http://carrolulea.blogg.se
Postat av: Anonym

haha mitt i allt ser jag mig i en bild med en godis i ögat visste inte ens att dce var din blogg
hahaha

2008-02-04 @ 21:40:46
Postat av: Anonym

Det här kanske låter otroligt snålt, men har du kvittot från H&M på min svarta topp? Kan du posta det till mig i sånt fall? Det har gått en maska i den så jag tänkte byta.

2008-02-04 @ 22:10:30
Postat av: maua

Emma: jaha, hoppsan :) nej jag har inte kvittot, det är säkert lugnt om du går in utan, det är ju n hm-topp.

Carro: Åhå, måste kolla :)

Robert: haha, värt! bilden med godisen i ögat :)

2008-02-05 @ 20:09:05
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0