Min matdagbok (dag 2 0ch 3)

glömde ju skriva upp igår!

Ons: 1 skål fruktsallad + 1 macka med bregott mellan
1 tallrik salladsbuffé med ca 100g kyckling
1 portion sallad med quornnuggets, yoghurtsås och bröd
en näve nötter

Tors: 1 skål fruktsallad + macka med bregott mellan
1 hamburgare, 90g med grovt bröd och bara sallad på
1 apelsin
1 portion potatissoppa med macka och lite tomat
frukt/nötter till kvällen

dricker bara vatten.


fredag och lördag blir knivigare med tanke på att jag är bortbjuden och ska på fest på lördag där det bjuds på mat, det ska nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det inte lite lite att bara äta en 90-grammare till lunch?

Kolla in mitt senaste recept. Det är vegetariskt och gott. Och om man minskar osten blir det ännu bättre.

2008-02-28 @ 21:37:13
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: maua

åt sen frukost. det ska jag göra.

2008-02-29 @ 08:40:35
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0