Min skitdag

Saker jag hatar just idag:
  • ingen tar emot praktikanter
  • skolan känns helt hopplös
  • vännerna avbokar alla aktiviteter
  • jag inte har ett piss motivation
  • min blogg är ful
  • folk som är otrevliga utan anledning
  • folk som är slöa
  • jag är ful
  • våran våg diffar per kg
  • C jobbar över
  • C glömde min matlåda i jokkmokk(!)
  • jag vill äta socker

känner ni den positiva energin flöda? nej, inte jag heller. tänkte i alla fall gå till badhuset och simma mina 40 längder, jag kanske blir lite gladare då? C kommer i a f typ vid halv sju så det känns ju ändå ok.

MEN ANNARS ÄR ALLT SKIT

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vardagslyx behöver du nu!
ta ett bad, lyssna på musik, släck ner och tänd ljus. smörj in dig med en lotion som luktar gott, måla naglarna, gör ansiktsmask. unna dig något litet gott, drick gott té, läs en bra bok eller se en bra film.

2008-02-25 @ 18:35:04
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: maua

tack linnéa, vad gullig du är :) finfina tips!

2008-02-25 @ 20:15:34
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0