Min söndag i sängen?

det är nu officiellt söndag och nästan hela helgen har gått utan att jag gjort något kostruktivt. Jag brukar alltid ha en hel drös med grejer att göra(träffa alla vännerna, gå ut, ha shoppingärenden, plugg med mera) men den här helgen har varit helt fri från krav och stress, något som faktiskt är ganska stressande i sig. jag vet nämnligen att så fort jag vaknar på måndag morgon har jag tusen saker att göra.

Det mest stressande är nog praktikplatsen. Jag vill ju sååå gärna göra den i göteborg men alla säger bara "nej, vi är redan överbelastade". belastning? är det vad jag är? Jag jobbar ju gratis! nej, inte deppa ihop nu, jag fixar det här. jag vägrar att stanna i luleå nu när jag har världens chans att testa bo 5 veckor i min favoritstad. Jag kanske måste inrikta mig på något annat område, men vad skulle det vara? Om jag har supertur får jag en jättebra plats inom studenthälsan men jag vågar verkligen inte hoppas på något längre! måste kanske försöka ha en backup-plan på typ ett gym eller något. shitshitshit.

Idag börjar våran veg-vecka här hemma. Det är inte jag som tagit initiativet, tro det eller ej! vi kommer typ äta det här:
  • quornfärsås och spagetti
  • Potatissoppa
  • sallad med quornuggets
  • sparrisrisotto
  • pestopasta med spenat
  • kikärtsbiffar
och något mer. ska bli spännande med ett litet kostexperiment!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

mmmm vilken lyxigt god vecka! spaghetti och quornfärssås.. så gott! det blev jag sugen på...

2008-02-25 @ 11:23:51
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: maua

ja det kommer nog bli gott :) vi åt biffarna igår, mycket goda vart dom!

2008-02-25 @ 15:27:38
URL: http://maua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0